Twoje zadania na stanowisku :
- Sporządzanie bilansów ilościowo-jakościowych ścieków
- Określenie parametrów optymalnej technologii oczyszczania ścieków i przeróbki osadów
- Bieżące monitorowanie i kontrola procesów technologicznych na oczyszczalni ścieków
- Współpraca z instytucjami kontrolującymi jakość ścieków i przestrzeganie warunków pozwoleń wodnoprawnych (WIOŚ), oraz jednostkami administracji publicznej (m.in. UMWK-P, UM, PGWWP)
- Nadzór nad jakością ścieków dowożonych do punktów zlewnych
- Wykonywanie badań i pomiarów terenowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami
- Przygotowywanie cyklicznych sprawozdań dla Prezydenta Miasta
- Uczestnictwo w postępowaniach wodnoprawnych
- Oprowadzanie wycieczek oraz grup zainteresowanych wymianą doświadczeń na oczyszczalni ścieków
Do realizacji zadań na tym stanowisku niezbędne są:
- Wykształcenie wyższe w kierunku Inżynieria Środowiska, Inżynieria Chemiczna, Biotechnologia
- Mile widziane doświadczenie w zakresie gospodarki wodno-ściekowej
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania
- Czynne prawo jazdy kat.B
Co zapewniamy w zamian
- stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie z nowoczesnym zapleczem technicznym
- wysokie standardy bezpieczeństwa pracy
- pakiet świadczeń pozafinansowych (dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojej rodziny), pożyczki remontowe na atrakcyjnych warunkach, karty podarunkowe, dofinansowanie posiłków i wiele innych.)
- szansę rozwoju poprzez szkolenia czy dofinansowanie studiów związanych z pracą
- prestiż pracy w firmie wpływającej na jakość życia mieszkańców Bydgoszczy i okolic oraz na środowisko naturalne.
Oferty należy składać na adres:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – sp. z o. o
ul. Toruńska 103
85-817 Bydgoszcz
z dopiskiem na kopercie „Dział Spraw Pracowniczych”
lub przesłać drogą mailową na adres rekrutacja@mwik.bydgoszcz.pl
Informację wytworzył:
Ostatnia modyfikacja:
Data wytworzenia:
Opublikowano:
12 stycznia 2023 13:18
-
(Alicja Stróż)
Dodanie dokumentu
12 stycznia 2023 13:18
-
(Alicja Stróż)
Dodanie dokumentu