W przypadku wątpliwości co do wykonania przez MWiK obowiązków umownych, w szczególności:
mają Państwo możliwość złożenia reklamacji Reklamacje przyjmowane są w Biurze Obsługi Klienta w formie pisemnej. Rozpatrywane są według kolejności ich wpływu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (kodeks cywilny, ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków wraz z przepisami wykonawczymi, regulamin świadczonych usług, inne akty prawne). Odpowiedzi udzielane są w trybie natychmiastowym lub w terminie 14 dni od daty wpływu reklamacji do MWiK. Przy sprawach wymagających dodatkowych wyjaśnień czas udzielenia odpowiedzi może przedłużyć się do 30 dni. Przypominamy, że informacje odnośnie rozliczeń i wielkości zużyć wody są przekazywane wyłącznie osobom będącym stroną umowy o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków. Reklamację można:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – sp. z o.o.
W razie wątpliwości zapraszamy również do kontaktu telefonicznego z pracownikami Biura Obsługi Klienta tel. 52 58 60 600. Skargi dotyczą niezadowalającej jakości obsługi przez nasze służby i mogą być:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – sp. z o.o.
|
Za treść odpowiada: BOK