Zakres zadań na stanowisku :
- konserwacja i naprawa urządzeń technologicznych związanych z produkcją wody
- dbałość o odpowiednie parametry pracy obsługiwanych urządzeń zgodnie z wytycznymi
- kontrolowanie poprawności pracy urządzeń na stacjach wodociągowych i w studniach głębinowych
- utrzymanie we właściwym stanie technicznym obsługiwanych urządzeń, instalacji, narzędzi oraz czystości i porządku na terenie obiektów zakładu produkcji wody
Do realizacji zadań na tym stanowisku niezbędne są:
- wykształcenie zawodowe o profilu mechanicznym, elektrycznym lub średnie techniczne
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokości
- umiejętność obsługi komputera
- zainteresowanie nowoczesnymi technologiami oraz chęć do nauki i poszerzenia swoich umiejętności
- mile widziane doświadczenie przy zbliżonych pracach konserwacyjnych. remontowych oraz pracach warsztatowych
- prawo jazdy kat. B
- aktualne świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji E (energia, elektryka, gaz), obsługa wózków i suwnic będzie dodatkowym atutem
Co zapewniamy w zamian
- stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie z nowoczesnym zapleczem technicznym
- wysokie standardy bezpieczeństwa pracy
- pakiet świadczeń pozafinansowych (dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojej rodziny), pożyczki remontowe na atrakcyjnych warunkach, karty podarunkowe, dofinansowanie posiłków i wiele innych.)
- szansę rozwoju poprzez szkolenia czy dofinansowanie studiów związanych z pracą
- prestiż pracy w firmie wpływającej na jakość życia mieszkańców Bydgoszczy i okolic oraz na środowisko naturalne.
Oferty należy składać na adres:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – sp. z o. o
ul. Toruńska 103
85-817 Bydgoszcz
z dopiskiem na kopercie „Dział Spraw Pracowniczych”
lub przesłać drogą mailową na adres rekrutacja@mwik.bydgoszcz.pl
Informację wytworzył:
Ostatnia modyfikacja:
Data wytworzenia:
Opublikowano:
25 września 2023 07:50
-
(Alicja Stróż)
Zmiana danych dokumentu
25 września 2023 07:50
-
(Alicja Stróż)
Zmiana danych dokumentu
25 września 2023 07:44
-
(Alicja Stróż)
Dodanie dokumentu