Stanowisko
OPERATOR URZĄDZEŃ TECHNOLOGICZNYCH
Twoje zadania na stanowisku:
- obsługa nowoczesnych urządzeń technologicznych związanych z utylizacją odpadów z oczyszczalni
- dbałość o odpowiednie parametry pracy obsługiwanych urządzeń zgodnie z wytycznymi
- kontrolowanie poprawności działania aparatury kontrolno-pomiarowej na oczyszczalni ścieków / spalarni ITPO
- utrzymanie we właściwym stanie technicznym obsługiwanych urządzeń, instalacji, narzędzi na terenie obiektów zakładu oczyszczania ścieków
Do realizacji zadań na tym stanowisku niezbędne są:
- wykształcenie zawodowe o profilu mechanicznym, elektrycznym lub średnie techniczne
- gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym czterobrygadowym
- brak przeciwwskazań do pracy na wysokości i w wysokiej temperaturze
- aktualne świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji E (energia, elektryka, gaz), obsługa wózków i suwnic będzie dodatkowym atutem
- obsługa komputera
- zainteresowanie nowoczesnymi technologiami oraz chęć do nauki i poszerzenia swoich umiejętności
- mile widziane doświadczenie przy zbliżonych procesach technologicznych i prawo jazdy kat. C
Co zapewniamy w zamian
- stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie z nowoczesnym zapleczem technicznym
- wysokie standardy bezpieczeństwa pracy
- pakiet świadczeń pozafinansowych (dofinansowanie do wypoczynku Twojego i Twojej rodziny), pożyczki remontowe na atrakcyjnych warunkach, karty podarunkowe, dofinansowanie posiłków i wiele innych.)
- szansę rozwoju poprzez szkolenia czy dofinansowanie studiów związanych z pracą
- prestiż pracy w firmie wpływającej na jakość życia mieszkańców Bydgoszczy i okolic oraz na środowisko naturalne.
Oferty należy składać na adres:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – sp. z o. o
ul. Toruńska 103
85-817 Bydgoszcz
z dopiskiem na kopercie „Dział Spraw Pracowniczych”
lub przesłać drogą mailową na adres rekrutacja@mwik.bydgoszcz.pl
Informację wytworzył:
Ostatnia modyfikacja:
Data wytworzenia:
Opublikowano:
27 lipca 2022 08:18
-
(admin)
Dodanie dokumentu
27 lipca 2022 08:18
-
(admin)
Dodanie dokumentu