Umowa jest zawierana z właścicielem bądź zarządcą nieruchomości, a w przypadku budynku wielolokalowego, po spełnieniu warunków określonych art. 6 ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, z poszczególnymi najemcami lokali mieszkalnych. Umowę przygotowuje nasze Biuro Obsługi Klienta, na podstawie dostarczonych przez Państwa dokumentów:
Dla podmiotów gospodarczych:
W przypadku przepisania umowy na innego odbiorcę, konieczne jest przedłożenie MWiK protokołu zdawczo-odbiorczego zawierającego nr wodomierza, stan wodomierza, datę rozliczenia końcowego i podpisanego przez dwie strony, tj. przepisującego i osobę, na którą umowa jest przepisywana. Wymagane dokumenty można:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Bydgoszczy – sp. z o.o.
W razie wątpliwości zapraszamy również do kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta Po wpłynięciu dokumentów do Spółki przygotujemy dwa egzemplarze umowy, które prześlemy do Państwa z prośbą o ich podpisanie i odesłanie na nasz adres. Po podpisaniu przez członków zarządu, jeden egzemplarz odeślemy Państwu pocztą. W przypadku kiedy sprzedacie Państwo nieruchomość, dotychczasowa umowa ulega wygaśnięciu. O tym fakcie należy poinformować MWiK, składając druk zawiadomienia. Umowę możecie Państwo również rozwiązać, jeżeli nadal jesteście właścicielem nieruchomości, ale jej nie zamieszkujecie i nie odnotowuje się zużycia wody. Wówczas należy złożyć w MWiK wniosek o rozwiązanie umowy. Rozwiązanie umowy może nastąpić w trybie umownym lub za porozumieniem stron. W Miejskich Wodociągach i Kanalizacji w Bydgoszczy – sp. z o.o. wdrożona została Polityka Bezpieczeństwa, chroniąca dane osobowe przed ich wykorzystaniem do celów nieuzgodnionych. |
Za treść odpowiada: BOK