BIP MWiK w Bydgoszczy
Biuletyn Informacji Publicznej Miejskich Wodociągów i Kanalizacji w Bydgoszczy

„W ZWIĄZKU ZE WZROSTEM PRZYPADKÓW ZARAŻENIA KORONAWIRUSEM, W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO NASZYCH KLIENTÓW, JAK I SAMYCH PRACOWNIKÓW, OTWARCIE OFERT, ZŁOŻONYCH W POSTĘPOWANIACH O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, ODBĘDZIE SIĘ W WYZNACZONYM TERMINIE WYŁĄCZNIE W OBECNOŚCI PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO. 

INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ ZŁOŻONYCH OFERT, W TYM NAZWY I ADRESY WYKONAWCÓW ORAZ CENY, ZAMAWIAJĄCY ZAMIEŚCI NA STRONIE INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZOSTAŁA OPUBLIKOWANA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA”

 

Szanowni Państwo!

W związku z  Ustawą o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. Nr 112, poz. 1198) z dnia 6 czerwca 2001r, mamy przyjemność przedstawić Państwu stronę  Biuletynu Informacji Publicznej.
Prezentowane rozwiązanie Biuletynu składa się z części informacyjnej, ogólnodostępnej dla wszystkich zainteresowanych petentów, oraz z panelu administracyjnego dostępnego jedynie dla uprawnionych osób zajmujących się redagowaniem BIP.
Opracowując podmiotową stronę Biuletynu staraliśmy się rygorystycznie przestrzegać wymogów i standardów wyznaczonych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w rozporządzeniu z dnia 18 stycznia 2007 r. sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 67, poz. 619). Efektem naszej pracy jest powstały szablon graficzny wraz z przejrzystym sposobem prezentowania informacji publicznych zgromadzonych w Biuletynie oraz przygotowanym menu podmiotowym BIP. Sprawny sposób wyszukiwania danej informacji oraz praktyczność nawigacji, uzyskaliśmy dzięki wykorzystaniu do budowy Biuletynu technologii PHP i aplikacji bazodanowej mySQL. Elastyczność tej technologii pozwoliła nam również na stworzenie bardzo prostego i funkcjonalnego modułu administracyjnego.

„W ZWIĄZKU ZE WZROSTEM PRZYPADKÓW ZARAŻENIA KORONAWIRUSEM, W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO NASZYCH KLIENTÓW, JAK I SAMYCH PRACOWNIKÓW, OTWARCIE OFERT, ZŁOŻONYCH W POSTĘPOWANIACH O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, ODBĘDZIE SIĘ W WYZNACZONYM TERMINIE PRZED BUDYNKIEM BIURA OBSŁUGI KLIENTÓW.”


Drukuj

informację wytworzył: Jacek Kordyś

za treść odpowiada: Jacek Kordyś

ostatnia modyfikacja: środa, 25, marzec 2020 09:59

data wytworzenia: środa, 23, styczeń 2013 13:34

opublikowano: środa, 23, styczeń 2013 13:34


25 marzec 2020 09:59 - (Jacek Kordyś) Zmiana danych dokumentu
23 marzec 2020 12:10 - (Jacek Kordyś) Zmiana danych dokumentu
16 marzec 2020 07:17 - (Jacek Kordyś) Zmiana danych dokumentu
16 marzec 2020 07:11 - (Jacek Kordyś) Zmiana danych dokumentu
01 marzec 2013 11:34 - (Administrator) Usunięto załącznik [02.JPG] z dokumentu
01 marzec 2013 11:34 - (Administrator) Dodanie załącznika [02.JPG] do dokumentu
05 luty 2013 13:29 - (Administrator) Zmiana danych dokumentu
28 styczeń 2013 20:14 - (Administrator) Dodanie załącznika [WPN.doc] do dokumentu
28 styczeń 2013 20:10 - (Administrator) Dodanie załącznika [WPN-dostawa Z 339.doc] do dokumentu
23 styczeń 2013 13:34 - (Administrator) Dodanie dokumentu
więcej...